Ses ve Veri Çözümleri

Kurumların müşterilerine kendi çağrı karşılama ve işleme işlemlerini yapmada sunduğumuz çözümler işyerlerinizdeki telefon trafiğini düzene sokacak.

Ses Veri Çözümleri Çeşitleri :

Data Üzerinden Ses Aktarımı

  • Data hattı üzerinden sağlanan ses iletişiminin ucuz olması firmalara daha cazip gelmiştir. Telefon hatları üzerinden yapılan görüşme kalitesine yakın bir kalitede görüşme yapma imkanını sunan bu teknoloji internet üzerinden sesin aktarılması olayıdır.
  • VOIP Kurulumları
  • VOIP(Voice Over Internet Protocol), IP tabanlı networkler üzerinden düşük maliyet ve kaliteli görüşme imkanı sağlayan bir yapıdır. VOIP, sadece telefon görüşmeleriyle sınırlı kalmayıp normal telefon hattının sunduğu imkanlarıda sunabilmektedir. Bunlar arasında fax, telekonferans gibi uygulamalarıda sayabiliriz. VOIP teknolojisini kullanabilmeniz için gerekli yazılım ve ekipmanları hizmetinize sunuyoruz.
  • IP Telefon Çözümleri
    Dağıtık yapıya sahip olan kurumlar için ideal bir yatırım olan IP telefon, varolan data hattı üzerinden telefon görüşmelerine imkan verir. Ses, data ve görsel iletişimin bir ağ üzerinde birleşmesi ile maliyet azaltılmış ve konfigürasyon kolaylığı sağlanmış olur.
  • IP Santral Çözümleri
    IP santral VOIP desteği ile internet üzerinden uzak lokasyonlarda bulunan şubelerinizi tek bir merkezden yöneterek, şubeleriniz arasında bedava konuşabilmenizi sağlar. Ayrıca ofisinize gelen aramalar, siz ofiste olmasanız bile size aktarılabilir. Çağrı merkezi olarak kullanılan IP santral sistemini, donanım ve yazılım altyapısıyla esnek bir çözüm olarak siz müşterilerimize sunuyoruz.
  • IVR, ACD Çözümleri
    IVR(Interactive Voice Responce) kullanıcıların bir telefon sisteminden operatörün yardımı olmadan bilgi elde etmesidir. ACD(Automatic Call Distribution) ise gelen çağrıları ilgili birimlere ya da çağrı karşılama noktasına yönlendiren bir sistemdir. Bu iki sistemin entegrasyonunu sağlayan donanım ve yazılımdan oluşan çözümleri başarıyla müşterilerimizin hizmetine sunuyoruz.                                                                                                                                                                                                                                                            

Cosine’s Consultative Selling Skills Helps Sales People to Effectively Execute their Sales Conversations

Cosine’s Consultative Selling Skills solutions takes an in-depth look at the critical structure of a sales call or client meeting and provides a powerful roadmap for a successful, need-based dialogue. The program provides participants with two “sales roadmap” tools, the Consultative Selling Framework and Cosine’s Six Critical Skills to enable salespeople at every level to more effectively execute their sales conversations. The Consultative Selling Framework provides salespeople with a consistent, repeatable process for conducting an effective sales dialogue. The Six Critical Skills fuel and support the Framework, empowering salespeople to leverage their technical excellence and use every sales skill available to open more doors, better understand client needs, and close more deals.

  • Dramatically improve the quality of sales calls by bringing organization-wide consistency and discipline to how sales calls are prepared for, structured, and executed
  • Drive revenue and business performance by helping increase close ratios for new clients and expand business for existing clients
  • Take the critical attribute in your organization that every salesperson has in common – communication – and add a consultative process, language, and structure for interacting with clients and executing a “more perfect” sales call
  • Develop skills in building rapport during sales that encourages clients to more openly and honestly share information about their needs, competitors, pricing, decision criteria, and other information critical to winning business.
  • Provide a questioning strategy to more effectively uncover client needs and enable product positioning that is strategic and client-focused
  • Apply a four-step Model to resolve any objection
  • More confidently ask for the business

Similar to all of Cosine’s sales training programs, content for consultative selling training is highly customized to any level, from new to experienced salespeople, their managers, and executive management

Available through 1-2 day classroom delivery (Cosine-led or train-the-trainer), online eLearning, one-on-one coaching, or webinar; wide variety of relevant books and support materials to embed and sustain learning are also available.